Pages

Monday 9 September 2013

ISU FITNAH PMI USM : ADA GENG BLOGGER MANGKUK HAYUN NAK KENA KETUK KEPALA


Selidik punya selidik, akhirnya C4 dah tahu siapa sebenarnya yang mengonarkan keharmonian kita di USM tak lama dulu. Ingat lagi kes Khalid Ismath? C4 tahu apa status budak bermasalah ini sekarang ni, tapi apa yang lebih menjengkelkan ialah isu yang sengaja ditimbulkan oleh sekumpulan mangkuk hayun dari luar USM yang cuba mengeruhkan iklim politik kita di sini. Dalam bahasa yang lebih popular, senang kata, kita semua difitnah oleh gerombolan mangkuk hayun ini.

Khalid Ismath, fitnah mereka, kononnya akan membantu dakwah Islam di USM bersama Persatuan Mahasiswa Islam (PMI) walaupun terang-terangan dia mengaku Syiah, dan Syiah itu bukan Islam pun. Tapi dek kerana nak sangat tengok budak-budak USM ‘berpolitik’ secara bodoh dan membuta tuli macam di Lembang Klang yang menjadi wilayah geng mangkuk hayun ni, mereka telah memfitnah PMI sedemikian rupa. C4 bersimpati tapi pada masa yang sama, sakit hati. Tunggu masanya C4 akan reveal siapa mereka.


Kita semua wajib tahu siapa yang telah membikin onar ini demi nama baik Aspirasi dan PMI sendiri. Kita semua bersaudara, satu akidah yang sama. Yang berbeza mungkin fikrah dan ideologi politik kita sahaja. 

Link asal fitnah klik SINI

No comments:

Post a Comment