Pages

Friday 4 October 2013

CUBAAN FITNAH NAIB CANSELOR USM GAGAL, PRO-M DITERTAWAKAN

Kah Kah Kah Kah Kah..
Kah Kah Kah Kah Kah..
Kah Kah kah Kah Kah..lagi..

Maafkan C4 sebab memulakan entri ini dengan gelak ketawa dahulu. Memang C4 tak tahan nak gelak sejak pagi tadi. Ada hamba Allah ni, kafir harbi spesisnya, up status yang sangat melucukan. Jadi tak kan C4 nak  tahan diri daripada ketawa kan? Hahaha..

Nak tau apa status si kafir harbi ni up di wall FBnya? Meh tengok bawah ni. Mohon gelak kalau kalian faham kelucuan yang cuba disampaikan oleh si kafir harbi ni ye.. Kah Kah Kah Kah



Nah! Tak ke lucu tu?? Hahaha... Seng Hean ohh Seng Hean. Ingatkan lu ni cerdik, jenis study isu punya orang. Tapi rupanya lu sama level macam macai-macai Pakatan Rakyat kat luar sana. Suka-suki buat spekulasi sendiri, dengan penuh keyakinan pula tu..Hahahaha.. Kasihanlah ini olang!! 

C4 kenal kafir harbi ni dah lama. Sejak dia aktif dalam politik kampus di USM bersama Pro-Mahasiswa dan kini dia jadi aktivis Parti Sosialis Malaysia (PSM) pula, dia memang kuat kelentong dan putar belit punya olang. 

Sebab tu dia tak rasa bersalah keluarkan kenyataan kononnya VC USM, Prof Dato' Omar bin Osman perkenalkan sistem e-undi atau e-voting dalam PRK tahun ni. Faktanya, bukan e-undi tapi hanya e-counting atau pengiraan secara elektronik. Do your research la macai sebelum main serbu je. 

Untuk makluman kawan-kawan C4 yang disayangi, e-voting dan e-counting adalah dua perkara yg sama sekali berbeza. USM tidak pernah berhasrat menggunakan sistem e-undi atas pelbagai faktor terutamanya membabitkan isu teknikal. Namun, untuk PRK kali ini, pihak pentadbiran dikhabarkan cuba melaksanakan pembaharuan terhadap sistem pengiraan. Sebelum ini sistem yang digunakan ialah sistem manual yang melibatkan man power, masa dan kos yang tinggi. Setiap kali sesi pengiraan dijalankan pasti akan memakan masa yang sangat lama hingga berlarutan ke awal pagi. 

Justeru dengan pengenalan sistem pengiraan elektronik ini, sekurang-kurangnya ia akan menjimatkan masa dan keputusan dapat ditentukan lebih awal. Bukankah ia akan membantu kita semua? 

Apa pun tahniah la Seng Hean atas cubaan memutarbelit fakta ini. Tahniah kerana cuba memfitnah VC USM dan USM sendiri amnya. Ternyata anda gagal..

Kah Kah Kah
Kah Kah Kah
Kah Kah kah




No comments:

Post a Comment