Pages

Wednesday 10 April 2013

TOLAK PAKATAN RAKYAT= TOLAK LGBT

Bila C4 tengok je muka si minah sebelah ini semacam sentimen kebencian datang meluap-luap. mana mungkinn rakyat Malaysia lupa dengan masalah yang dibangkitkan oleh si minah yang tak reti bersyukur ini, kalaulah PR menang dalam PRU13 nanti, sudah tentulah antara orang yang paling bahagia adalah minah senget ni.

LGBT yang didokong dan dimuliakan oleh beliau akan ditegakkan. cissss meluap aku. yang paling tak boleh blah adalah PAS yang bersekutu dengan puak ni, apa tak leh pikir ke apa yang bakal berlaku sekiranya LGBT tu dimuliakan di Negara kita MALAYSIA,apa dah hilang akal ke puak-puak juak PAS ni. apa yang nk ditegakkan lagi sekiranya perkara mungkar yang terang-terang nk dibawa pun takut ditegur. inilah minah senget yang bakal menjadi RATU LGBT dalam malaysia dan kejayaan paling berharga adalah dengan meyakinkan sekutunya PAS untuk terus menyokong demi PUTRAJAYA dan dendam kesumat pada sesama ISLAM . tahniah SI MINAT SENGET AMBIGA, kau berjaya londehkan PAS sebenarnya.

apapun yang berlaku C4 tetap dengan pendirian bahawa LGBT harus ditentang, oleh itu sebelum ianya menjadi nbarah jom kita sama-sama ubati dan selamatkan MALAYSIA dari minat LGBT dengan menolak Pakatan Rakyat demi kemakmuran anak cucu masa depan. PAKATAN RAKYAT perlu ditolak...

No comments:

Post a Comment